Enosh Wong

Lilypie Third Birthday tickers

New Baby

Lilypie Pregnancy tickers

Thursday, September 03, 2009

安在家中的日子

由於預產期係10月10日, 今個月開始係basically 會安在家中做野同過日子, 香港人好奇怪的, 打份工係為左層樓, 但係層樓多數都係用o黎訓覺同沖涼用, 但係就用左自己超過50% 收入去供呢個單位, 依家我可以用盡佢啦~

基本上在我會晨早出去一下, 因為朝早既陽光係最柔和的, 去食個早餐, 有時去下super market 買少少食材, 好讓我下晏唔洗出街搵野食; 或去下圖書館打發上午的時間, 十點半左右就番home 處理下公事, 睇下好耐都未睇完既書........

天, 呢d生活係就係好relax, 但我覺得有d 悶, 好明顯我真係愈多野做愈起勁既人!

No comments:

Daisypath