Enosh Wong

Lilypie Third Birthday tickers

New Baby

Lilypie Pregnancy tickers

Monday, September 24, 2007

我要和陽光玩遊戲

星期六一次過做哂夏天想做的事。就是去沙灘哂太陽、游水同BBQ,唯一美中不足是好像灰姑娘的要早走,住得遠沒法子,真想在赤柱買一間屋來住,那便每個weekend可以哂太陽同游下水 !不過同學仔同我講,我地游水好以浸緊溫泉咁,老人家齊齊hea係度傾閒計......其實我係enjoy 緊海浪湧過來的感覺啊!



今日驚喜是香港的海灘原來仲有魚仔的,今日俾條魚仔kiss 左我隻手指,好得意!~

赤柱居屋二百萬樓下有交易,不過未知有冇加埋補地價。赤柱成交一覽

No comments:

Daisypath